Brand building
Půlku svého života řeším, co zákazníci hledají, jaká slova zadávají, jaká témata je zajímají a díky tomu je dostávám k vám na web. Dalo by se říct, že vidím do hlavy vašich klientů. A to se dá efektivně využít už na začátku, když teprve novou značku tvoříte.
Můj SEO pohled je ale jen jedna část úspěšné brand strategie. Lenka, moje marketingová parťačka ho při tom, když pomáhá vaší značce na svět, ráda používá.
A proč?
Přistupujeme k tvorbě značky z pohledu zákazníka a tvoříme ji na míru tak, aby zaujala právě vaši cílovou skupinu. Nejde nám o to, aby se značka líbila našim nebo vašim partnerům, ale aby se dostala k srdcím vašich klientů.
Já vidím do jejich hlav, Lenka je se pak dostane do jejich srdcí - odtud už vede snadnější cesta k platební kartě, kterou vaši klienti s radostí vyndají, aby si váš produktu nebo službu objednali. A to proto, že sami uznají, že to potřebují.
Jak tvoříme značky?
Tvoříme značky, kterým sami věříme. Jdeme cestou férového marketingu a když máme pocit, že produkty nebo značky mají trhliny v kvalitě, upozorníme vás na to.
1. Seznámíme se s vaším produktem/službou a poznáme jeho výhody a nevýhody.
2. Definujeme si vaše zákazníky, tedy ty, na které budeme cílit.
3. Víme co nabízíme, víme komu a tak snadněji určíme důvody, proč si mají vaši zákazníci vaši značku oblíbit.
4. Nepodceníme konkurenci, zmapujeme jejich pozice, jak komunikují, jak vypadají, co nabízejí.
5. Pomůžeme vytvořit nebo vytvoříme vizuální identitu, která vás na vašem trhu odliší. S tím souvisí i samotný název značky.
6. Vymyslíme směr marketingové komunikace, tak, aby přesně oslovil vaše zákazníky a odpovídal i celému vašemu brandu.
Vše pak do sebe hezky zapadne. Značka/brand bude budit důvěru a skvěle se budou vymýšlet marketingové strategie.