BLOG
Proč nevadí odkazovat na jiné weby, když chci získat link v článku
Neřeším teď původ samotného článku. Jestli za něj něco platím, nebo vyměňuji za něco jiného, nebo jestli vzniká sám od sebe (polo-organicky :D - tedy že content vznikne sám, ale já tomu trošku pomůžu nápadem / podklady.
Jde mi teď o to, že do článku se snažím zakomponovat odkaz jak na web klienta, tak na weby jiné (vůči médiu „konkurenční"... mimochodem, Kefalín, čo vy si predstavujeťe pod takým slovom "konkurenčný")...
Proč nevadí odkazovat na jiné weby
- Jde o odkaz na jiný relevantní zdroj informací k tématu, tedy je pravděpodobné, že Google vidí kam článek odkazuje, a proto je naopak velmi vhodné, aby tam takovýto odkaz byl
- Odkazováním na jiné zdroje nejen že podporuji svůj článek jinde (což médiu jako takovému může být jedno), ale hlavně budu spíš považován za autoritu, pokud odkazuji jinam (tedy uvádím zdroje apod).
- Odkazováním na více různých domén potlačuji zažitý standard PR článků (tři odkazy a všechny na stejnou doménu), tedy článek může působit více organicky. Což vy i majitel webu chcete
- Je pravděpodobné, že když odkazuji z článku vás někam jinam, zas z jiných míst pak vedou odkazy k vám. Tedy jiná „konkurence“ zas odkazuje k vám na web
Základní předpoklad tedy je, že veškerý produkovaný text není jen bezbohé PR. Musí jít o užitečný text, jak ten, který mám na webu A, tak ten na který chci odkázat. Jinak to samozřejmě fungovat nebude.
Takže, milí vydavatelé obsahu…
… myslete na to, protože odkazování je normální. Odkazování na různé domény posiluje váš web jako takový podobným principem, jako odkazy vedoucí přímo k vám.
Omlouvám se za stručnost, ale nějak nevím, co dodat :-)
Howg.