BLOG

Co je to ten Markeťákov?

Co je to ten Markeťákov?

Od listopadu máme Markeťákov, nový rok už strávíme tady. Je vymalováno, zkolaudováno a vás zajímá, co to přesně je. Tak vám to teda dneska povím.

O co tedy jde?

Markeťákov je naše kancelář nad Andělem, kde školíme a pracujeme. Jsme banda nezávislých profesionálů v oblasti internetnového marketingu. Nejsme firma. A ani nechceme být firma a rozhodně to není v plánu. Prostě jsme parta freelancerů, kteří si zařídili společnou kancelář, vybavili si tam školící místnost a pak jednu menší, kde pracujeme. Protože všichni pořádáme školení, mít pro to vhodné prostory bylo důležité a myslím, že se to nakonec docela povedlo :-) 

Školící místnost za normálních okolností

Školící místnost během školení PPC tuningu

Proč to vlastně děláme? Chceme se podílet na směrování online marketingu u nás a to zejména osvětou ve formě různých školení a workshopů. Chceme se sami vzájemně zlepšovat v tom, co děláme, mít větší přesah do dalších oborů a zlepšovat tak své know how. Je to jeden z důvodů, proč jsme se sestěhovali.

Markeťákov tvoří Pavel Ungr, Petra Větrovská, Lukáš Pítra, Honza Kvasnička, a já :-). Pracujeme každý sám na své jméno (vyjma mě s Lukášem, my už poslední skoro dva roky podnikáme společně), ale umíme pracovat i dohromady. 

Jak a proč?

Vzpomínám, kdy jsme se o tom bavili prvně - myslím, že to bylo někdy v létě na "po škole o SEO", před tím, než jsme odjeli na LIM 2013. No a právě na LIMu se během večerních diskuzí nad skleničkou vína začaly postupně rýsovat obrysy budoucího Markeťákova. Postupně jsme se potkávali i při dalších příležitostech, třeba u nás doma :-)

Posezení u nás doma, fotil Lukáš, proto chybí

A proč jsme do toho šli? Dobrá otázka. Asi každý z nás do toho šel s jinou motivací. Nemůžu mluvit za ostatní (byť si myslím, že to budou mít dost podobně), ale má motivace je poměrně jednoduchá. Vždycky jsem chtěl pracovat s těmi nejlepšími, sdílet s nimi zkušenosti a znalosti. Mít možnost radit se o zajímavých problémech při mé práci. A to se mi díky Markeťákovu plní :-) 

A co dál?

To uvidíme, kam to dospěje. Každopádně budeme pokračovat ve společné kanceláři v budování dobrého jména naší práce i v upevňování našich osobních brandů a snažit přispívat ke kultivaci našeho oboru jako takového. Pořád je to dost potřeba.

Za tuhle i další fotky díky Jirkovi

Co dělat nebudeme, nebo v to alespoň zatím věřím, tak nebudeme zakládat agenturu či firmu. Chtěli bychom, aby byl Markeťákov vnímánjako místo, kam můžete přijít a nechat si poradit se svým problémem od různých lidí, poslechnout různé názory a úhly pohledu. A nebo se stavit třeba jen na kus řeči :-)

Tak kdy se uvidíme?

 

 

Další čtení

2 komentáře
2.1.2014, 12:05
Agregace mnoho marketingových hlav na jednom místě, nebuduje firmu, ale Brand. Jak je známo, cenu určuje... Ať se vám daří.
2.1.2014, 12:51
Malé marketingové rýpnutí: pokud nějaký brand, uskupení apod. potřebuje článek, aby vysvětlilo svou existenci je nejednoznačný a nebo špatně komunikuje navenek ... nechci být jen rýpal, pochopil jsem záměr článku a máte to tam hezké, i uskupení kapacit v marketingovém oboru na jednom místě je parádní. To jen abyste neměli zeď jen plnou pochval. Kritika někdy posouvá víc dopředu.

Ještě bych možná dal jednu malou radu, ale jde jen o můj osobní pohled. Ze začátku jsem myslel, že "Markeťákov" má být takový jednotný brand pro uskupení vás všech jako odborníků, že pod tímhle brandem budou nějaké vaše společné rady, nápady, vize ... začal jsem sledovat FB ... pak jsem se při svém komentáři pod fotkami ze dne po kolaudaci dozvěděl, že můj dojem je špatný, protože jde jen o uskupení lidí co spolu pracují na jednom místě, každý jede svůj brand a pochopil jsem z toho, že na FB Markeťákova budou fotky z pařeb a taková live show, co se u vás pod střechou děje. Takže pro mě důvod přestat takovou stránku sledovat. Přeci jen, je fajn vědět že paříte a užíváte si to, ale není to něco co bych potřeboval pravidelně vídat a filtrovat při pracovní činnosti. Navíc na to stačí, že sleduju konkrétní osoby. No a pak zase z tohohle článku to vypadá, že to možná nějaký zastřešující brand může být ... za sebe bych tedy poradil ujasnit si kam a na koho má vlastně taková veřejná prezentace Markeťákova cílit, jestli na lidi z oboru a zákazníky (tzn. hledající informace a novinky), nebo na pařící kamarády a pařící zákazníky (tzn. na ty co se chtějí kouknout jak parádně se včera kalilo a nebo o co jsem to přišel, že jsem nebyl pařit taky).

Každopádně držím palce ať se vám tam hezky pracuje a určitě se na vás taky zajdu někdy podívat

Také občas tweetuji,
co mne kde zaujalo.

Podívejte se.