Marketingová konzultace
Řídím marketing u vlastních projektů a tak vím, že mít kvalitní SEO je základ úspěchu. Ale u něj ten úspěch začíná, nikoliv končí – je pak potřeba učinit další kroky, které nesmíte opomíjet. Pokud teď necítíte pevnou marketingovou půdu pod nohama, máte pocit, že jste na mrtvém bodě a vlastně pořádně nevíte jakým směrem se vydat, je možné, že stačí jen popostrčit, nasměrovat, poradit. Odřídil jsem i několik externích projektů a věřím, že díky svým zkušenostem bude moje rada cenná i vám.
Jak marketingová konzultace probíhá?
Někdy je potřeba si popovídat, utřídit vlastní marketingové myšlenky a někdy zase naopak rovnou odejít s přesně mířenými radami. Rád chodím na schůzky připravený, a ještě radši jsem, když si moji klienti rovnou odnáší marketingové rady a tipy, které mohou začít realizovat jen co přijdou zpět do kanceláře.
Proto doporučuji domluvit si rovnou dvouhodinovou konzultaci – vy mi napíšete s čím byste potřebovali pomoct, já vám pak pošlu řadu otázek. První hodinu se pak budu věnovat základní analýze problému. Poté se sejdeme u dobré kávy a budeme hledat cesty, jak váš marketing rozhýbat.
Pokud se vám moje nápady, myšlenky a cesty budou líbit, můžeme si domluvit pravidelnou spolupráci. Uvidíte sami.
Vždycky se vás zeptám
Až se spolu potkáme, zeptám se vás proč bych si jako váš zákazník měl vaši službu nebo produkt objednat. Zkuste si doma napsat na kus papíru alespoň pět důvodů a pak jej vezměte s sebou na konzultaci, mrkneme na to společně.