Marketingová strategie
Máte web, který díky kvalitnímu SEO vypadá jako taková vyznačená plocha pro přistávání vrtulníků. Každý pilot (zákazník) si vás najde a bude vědět kde přistát. Ale jak docílit toho, aby zas jen tak rychle neodletěl a něco si u vás objednal nebo zakoupil? Nebo aby pak lítal pravidelně? Chce to připravit strategii, díky které vás vaši zákazníci najdou i po tmě a díky které si vás zapamatují, budou vám rozumět a budou na vás natrefovat všude tam, kde se pohybují.
Vím, že to tak je. Posledních 19 let se denodenně přesvědčuji o tom, že kvalitní SEO dává vašemu marketingu skvělý a potřebný základ, ale když jde ruku v ruce s marketingovou strategií, dá to pak celému vašemu podnikání smysl, a to nejen vám, ale hlavně vašim zákazníkům a o ty tady jde, že?
Marketingová strategie není věda. Je jen potřeba se nad ní pořádně zamyslet, poznat váš produkt/službu, vědět proč to nabízíte a proč si to mají vaši zákazníci pořídit. Jasně si stanovit kdo ti zákazníci jsou, kde na ně můžeme narazit. A pak na těch jejich cestách číhat a i po vizuální stránce zajistit, aby si vás všimli a zapamatovali. Dává vám to smysl? Pojďme se podívat na to jakým způsobem to děláte vy a jak bych vám s tím mohl pomoct já. Mám totiž k ruce Lenku Černou a jestli umí někdo vymyslet skvělou strategii, pak právě ona. A že už jsem se o tom několikrát přesvědčil.