SEO pro Shoptet
Nabídka SEO služeb pro klienty, kteří své online podnikání provozují na e-shop platformě Shoptet.
Pokud vaše podnikání budujete na oblíbené platformě Shoptet, je tato nabídka určena právě vám. Ve spolupráci se Shoptetem jsme právě pro vás připravili nabídku na základní SEO nastavení vašeho webu tak, aby byl připravený na dlouhodobou "SEO jízdu".
Základní SEO balíček pro Shoptet obsahuje tyto kroky
- Revize klíčových slov pro váš projekt. Záměřně tomu neříkám analýza, ta je trošku obsáhlejší (více o ní najdete tady), nicméně pro základní nastavení je revize úplně dostačující. Nebudeme v tom hledat raketovou vědu
- Revize stávajícího webu na Shoptetu z pohledu pokrytí klíčových slov vstupními stránkami - ověřím, že pro relevantní slova máte adekvátní vstupní stránky
- Návrh na změny a úpravy kategorií / podkategorií
- Základní nastavení onpage faktorů u nově upravené struktury kategorií, na základě revize klíčových slov
- Návrh na úpravy textů (dávám doporučení, co a jak, texty píšete vy :)
Cena za balíček je 12 500 Kč + DPH
Zahrnuje zhruba 8 hodin mého času. Jde o zvýhodněnou nabídku jen pro Shoptet klienty. Standardní cena by byla 17 600 Kč + DPH
Proč tenhle balíček potřebujete?
- Protože vám pomůžu zmapovat váš obor, budete vědět, co lidi zajímá, co hledají, a jak se na to vyhledávačů ptají
- Budete vědět, že máte na webu ty správné vstupní stránky
- Budete vědět, jak s webem pracovat dál, do budoucna. Tímhle balíčkem práce na webu nekončí, ale začíná
Má to však i nějaká omezení...
- E-shop musí být přiměřeně velký. Já vím, co znamená "přiměřeně..." Těžko se to odhaduje předem, ale měl by obsahovat řádově desítky kategorií, a vyšší stovky produktů. Ale těch měřítek je víc, nejlepší bude, když mi napíšete, a já na to mrknu
- Pokud v průběhu posouzení dojdu k tomu, že je web příliš rozsáhlý a nezvládnu se do rozpočtu vejít, řeknu vám to a budeme to muset vymyslet nějak jinak
- Budou se hodit přístupy do GA a Google search console, případně Google Ads (není podmínkou, dá se bez toho obejít)
- Vyhrazuji si právo projekt odmítnout (třeba v případě, že pracuji pro vaši konkurenci, vždy vám to ale včas řeknu)
Jak tedy vypadá finální výstup?
- Revize klíčových slov - zpravidla jde o tabulku, kde vidíte klíčová slova včetně důležitých dat, základní klasifikace dle témat, změřené pozice webu ve vyhledávačích
- Návrh vstupních stránek - forma záleží na rozsahu projektu. U menších projektů lze dodat v myšlenkové mapě (freemind, xmind, mindmaster...), kde "to je" lépe vidět, u větších projektů je pak vhodným formátem tabulka
- Onpage setup - poslední část - tabulka, kde vidíte jednotlivé stránky webu (ať už existují, či teprve mají vzniknout) a pojmenování jejich klíčových parametrů. Pokud o to budete hodně stát, můžeme se domluvit rovnou na implementaci do Shoptetu
Pokud si nejste jistí, že je nabídka vhodná právě pro vás, není nic snazšího, než se zeptat. Napište mi, a něco vymyslíme. Případně mrkněte na další moje SEO služby.