BLOG

Co všechno mi muselo dojít až ve 40 letech

Co všechno mi muselo dojít až ve 40 letech

Včera mi bylo 40. Shodou okolností je to i dvacátý rok, co mám živnosťák a pracuji na volné noze. Od úplného začátku jsem se nevěnoval sice SEO, ale webům, ale to je dost blízko… Navíc, jak se tam ta návštěvnost bere mě začalo zajímat hned záhy, takže se dá říci, že jsem v oboru skutečně zhruba těch 20 let. Pokračovat ve čtení »

Chystá se apokalypsa SEO konzultantů?

Chystá se apokalypsa SEO konzultantů?

Asi netřeba opakovat, co se chystá. Předpokládám, že všichni v SEO komunitě (i mimo ni) už četli spoustu informací a spekulací na téma Apokalypsa SEO konzultantů, a konec tradičního SEO, jak ho známe. No a je to opravdu tak? Pokračovat ve čtení »

Proč nevadí odkazovat na jiné weby, když chci získat link v článku

Proč nevadí odkazovat na jiné weby, když chci získat link v článku

Často narážím na neochotu webu, když chci získat odkaz, odkázat někam jinam, než na web samotného klienta. Dost mě to štve, protože jde o nesmysl a přežitek "nebudu přeci podporovat konkurenci" a protože jsem už ztratil hromadu času vysvětlováním, zkusím to popsat tady a odkaz na článek pak posílat lidem, se kterými bych se normálně v mailu dlouze dohadoval. Pokračovat ve čtení »

13. 6. 2022
SEOloger naživo 2022

SEOloger naživo 2022

O víkendu se po dvouleté nucené COVID pauze konečně konal SEO loger Naživo – tedy komunitní setkání lidí kolem SEO, které už čtvrtým rokem pořádá Pavel Ungr. Jezdím pravidelně, protože takto uvolněných a pohodových setkání máme v oboru poměrně málo, vlastně svého druhu je asi jediné. A tak jsem ani letos nemohl chybět. Pokračovat ve čtení »

Koronavirus v online marketingu: hlavně se trošku uklidněme

Koronavirus v online marketingu: hlavně se trošku uklidněme

Asi jako každého podnikatele mě zasáhla vlna paniky kolem šíření nového koronaviru. Po internetu se šíří apokalyptické scénáře, jak podnikatelé v ČR vymřou, a jak je se blíží minimálně konec světa. Nevidím to úplně stejně, a tak zkusím trošku přiblížit, jak to vnímám, a jak jsem tomu šel naproti. Pokračovat ve čtení »

30. 3. 2020
Jaký byl Reshoper 2019 z pohledu SEO poradce

Jaký byl Reshoper 2019 z pohledu SEO poradce

V úterý 29. 1. 2019 proběhla v Praze konference pro e-shopy a e-shopaře Reshoper. Měl jsem tu čest tam jako jeden z poradců po celý den zodpovídat dotazy návštěvníků a snažil se jim poradit a nasměrovat na správnou cestu v SEO. Pokračovat ve čtení »

Jak mě mé podnikání převezlo a jak jsem to chtěl vzdát

Jak mě mé podnikání převezlo a jak jsem to chtěl vzdát

Poslední shrnutí a bilancování jsem psal za rok 2015. Ten další jsem vynechal, prostě nějak nebylo moc co psát, ale protože rok 2017 pro mne byl v mnoha ohledech přelomový, myslím, že si to zaslouží. Pokračovat ve čtení »

Jak to vidím se svobodou v podnikání

Jak to vidím se svobodou v podnikání

Jirka Rostecký napsal článek o tom, že v podnikání ve skutečnosti žádná svoboda není. Já nevím. Vnímám to trošku jinak, a tak jsem si řekl, že se s ním (a s vámi) o to podělím. Pokračovat ve čtení »

Nezvaný host

Nezvaný host

Rozmohl se nám tu takový nešvar. Po Praze kdosi obchází firmy, nabízí jim nesmyslné služby z oboru online marketingu a lidem tvrdí, že je Martin Matějka a odkazuje se na můj web. Nic si od něj nekupujte, nejsem to já! Pokračovat ve čtení »

Pomáháme těm nejmenším. Prostě proto, že to potřebují

Pomáháme těm nejmenším. Prostě proto, že to potřebují

Letos na jaře jsme s našimi shopy přispěli centru na podporu rodin (a zejména dětí) postižených domácím násilím LOCIKA. V našem obchodě SmallCars se povedlo "vybrat" a tím zafinancovat 10 hodin terapie pro jedno dítě. Rozhodli jsme se to zopakovat, tentokrát i s dalšími partnery. Pokračovat ve čtení »

Jsem přesvědčen že investice
do mne vložená se Vám mnohonásobně vrátí, když si to nebudu myslet, povím to.
Napište mi a probereme možnosti