BLOG

Nevěřte na „tajné SEO triky“

Nevěřte na „tajné SEO triky“

K napsání tohoto příspěvku mne inspiroval web firmy, nabízející SEO, který jsem před pár dny našel. Zaujalo mne, co jsem se všechno na webu dočetl a tak se s Vámi o to chci podělit.

Pokračovat ve čtení »

Optifor SEO metr

Optifor SEO metr

Na internetu je k nalezení mnoho nástrojů, které zkoumají různé aspekty kvality SEO. Od různých SEO servisů, analýz zdrojového kódu po návrhy klíčových slov, měřidla ranků či pozic. Dnes bych rád nabídl další - SEO metr.

Pokračovat ve čtení »

Přijďte na WebExpo 2009

Přijďte na WebExpo 2009

V říjnu 2009 proběhne v Praze již druhý ročník největší české konference o webu WebExpo 2009. Konference se bude konat v Praze na Suchdole v areálu ČZU v prostorách Provozně ekonomické fakulty.

Pokračovat ve čtení »

Vyhledávání na Seznamu přes Novinky.cz

Vyhledávání na Seznamu přes Novinky.cz

Již nějaký čas běží v detailech článků na serveru Novninky.cz vyhledávání vybraného textu přes fulltext Seznamu. Věřím, že alespoň pro pár čtenářů, bude tato informace nová :-)

Pokračovat ve čtení »

Jak hodnotíte úspěchy SEO

Jak hodnotíte úspěchy SEO

Pustíte-li se do hledání, určitě najdete na toto téma spousty článků, mnohdy zajímavých. Myslím, že svým příspěvkem velké části čtenářů nepřinesu nic nového, ale přijde mi správné podporovat dle mého správný úhel pohledu, zvláště když se shoduje s názory lidí z oboru, kterých si vážím nejen za jejich znalosti. Jak tedy hodnotím úspěšnost optimalizace pro vyhledavače já?

Pokračovat ve čtení »

Z toho bych stříkal jak švestkovej knedlík

Z toho bych stříkal jak švestkovej knedlík

Nelekejte se, tahle hláška se objevila dnes na FaceBooku. Chápu, že to může být zavádějící, ale skutečně nejde o nic nevhodného :-) Co to tedy je?

Pokračovat ve čtení »

Tvorba zpětných odkazů po česku

Tvorba zpětných odkazů po česku

Tvorba zpětných odkazů je jednou z důležitých činností při optimalizaci pro vyhledávače. Jak se u nás v současné době tato činnost provádí, jakou to má budoucnost a jak dál? To jsou otázky, o kterých se v posledních měsících velmi diskutuje na zejména českých diskusních fórech věnovaných SEO. Přihodím své polínko do ohně.

Pokračovat ve čtení »

Google Analytics jsou návykové

Google Analytics jsou návykové

Máte web? Chcete mít přehled o svých návštěvnících? Zajímá vás, kolik lidí k vám přijde a kolik z nich učiní objednávku? Nebo vás zajímají klíčová slova, přes která k vám návštěvníci přicházejí? Pak využívejte Google Analytics.

Pokračovat ve čtení »

Eshopům skončily Vánoční žně

Eshopům skončily Vánoční žně

Předvánoční čas bývá eshopy správně považován za období žní. Lidé nakupují jak o život a tento trend se každoročně zvyšuje. Je to větší pohodlností zákazníků, nebo obecně větší důvěrou v internetovém obchodování? Asi mix obojího. Nicméně, výsledek je takový, že většina eshopů má koncem roku nejvyšší tržby. Co ale po Vánocích a po novém roce?

Pokračovat ve čtení »

Chcete pracovat v H1.cz? Pořiďte si blog

Chcete pracovat v H1.cz? Pořiďte si blog

Dnes (16. 12. 2008) jsem navštívil školení linkbuildingu a budování zpětných odkazů od H1.cz. Mluvilo se jak o základních pojmech, tak i o metodách, jak tvořit odkazy a zaznělo mnoho praktických rad, jak na to. Přináším krátkou zprávu o tom, jak se mi školení líbilo.

Pokračovat ve čtení »

Jsem přesvědčen že investice
do mne vložená se Vám mnohonásobně vrátí, když si to nebudu myslet, povím to.
Napište mi a probereme možnosti