BLOG
Reportujeme!
Reporty jsou u většiny agentur, které se zabývají online marketingem samozřejmostí. Agentury reportují spousty různých informací, a občas může být složité se v tom vůbec vyznat. Zkusme se podívat na to, co agentury běžně v reportech píší, jestli je to dobře nebo špatně, a co byste vlastně od Vaší agentury (či Vašeho online marketing mága) měli chtít.
Pokračovat ve čtení »Jak může vypadat odkazový profil
Odkazový profil je v poslední době poměrně často diskutovaná záležitost. Je potřeba na něm dlouhodobě pracovat, rozvíjet ho, starat se o něj, svým způsobem je jako partnerský vztah. Když mu hodně obětujete, bude se Vám to vracet ještě dlouho. Když se o něj starat nebudete, vypeče Vás a může být i přítěží.
Pokračovat ve čtení »Agentura nebo freelancer?
Z pozice oběti (tedy z pozice zadavatele prací v online marketingu, managera eshopu či provozovatele webu) si jistě pokládáte otázku, koho si na práci najmout. Freelancera, specialistu, který jede sám na sebe, působí z malé vesničky u okresního města, nebo zavedenou agenturu, která oplývá referencemi a má lukrativní adresu nedaleko centra Prahy? Zkusím Vám dát pár vodítek, která Vám třeba rozhodování usnadní.
Pokračovat ve čtení »Jak vybrat vhodné SEO školení
V dnešní době je v nabídce různých SEO firem, agentur a freelance specialistů nespočet různých školení, konzultací a kurzů. Zorientovat se v nich a vybrat si to správné pro Vaše potřeby mnohdy může být velmi náročné. Zkusím Vám pomoci se v této záplavě SEO školení zorientovat.
Pokračovat ve čtení »Kolik stojí SEO analýza
Přemýšlíte nad tím, kolik jste vlastně ochotni zaplatit SEO specialistovi za jeho práci? Zdá se Vám hodně 5 tisíc, nebo 20 tisíc? K čemu Vám SEO analýza vlastně bude? Co se z ní dozvíte? A stálo to za ty prachy?
Pokračovat ve čtení »Zapojte své návštěvníky do SEO
Content marketing je stále důležitější součástí rozvoje komerčních webů. Řada zajímavých webů ale bohužel pro nedostatek vůle a času často sklouzne do masové produkce nemastných neslaných popisných textů od superlevných studentů-copywriterů, které jsou pro uživatele spíše překážkou než přínosem. Jak ale jednoduše budovat kvalitní obsah?
Pokračovat ve čtení »Jak měřit dobré SEO
Ať už se staráte o optimalizaci pro vyhledávače sami, nebo vám pomáhá zkušený SEO specialista či marketingová agentura, vždy to stojí peníze. Peníze investované do SEO by se vám měly zhodnocovat a vracet. Jak tedy SEO vhodně měřit?
Pokračovat ve čtení »Obsahová strategie nejen pro eshopy
Co je to obsahová strategie, k čemu Vám bude dobrá a proč to není jen o popiscích v kategoriích v eshopu? Co všechno do obsahové strategie může patřit a jak Vám to může pomoct? Pojďme se na to podívat.
Pokračovat ve čtení »Proč se můj web propadl ve vyhledávačích
Často se setkávám s otázkou „moje stránky se zničeho nic propadly ve výsledcích hledání, nemohl by ses na to podívat?“. Nejčastější odpovědí bývá „počkej pár dní a pak mi dej vědět. Většinou se to spraví". No a pokud ne, podíváme se na to zblízka.
Pokračovat ve čtení »Tvořit web je jako stavět dům
Když se pustíte do stavby domu, začnete od základů. U tvorby webu (a potažmo optimalizace pro vyhledávače) by to mělo být stejně, přestože to spousta majitelů webů i konzultantů podceňuje. Proč to tak je a v čem je to tak podobné?
Pokračovat ve čtení »do mne vložená se Vám mnohonásobně vrátí, když si to nebudu myslet, povím to.