BLOG

Konference Internet Marketing 2013 Olomouc

Konference Internet Marketing 2013 Olomouc

V sobotu 9. 2. 2013 se konala konference Internet Marketing 2013 v Olomouci. Ačkoli jsem ze začátku váhal, jestli mám či nemám jet, nakonec mne program přesvědčil a vyrazili jsme.  Jak se organizátorovi Jindrovi Fáborskému povedlo, se pokusím popsat v tomto příspěvku.  Vezmu to maličko stručněji, dole jsou odkazy na další povídání o #MKT2013.

Pokračovat ve čtení »

Když uděláte na volné noze chybu

Když uděláte na volné noze chybu

V podnikání (a zvláště v tom na volné noze) se každému čas od času podaří vyrobit chybu. Jsme jen lidé a nejsme neomylní. Když už se to ale stane, je ale velmi důležité, jak se k situaci postavíte a co si z ní odnesete do budoucna. A aby se neřeklo, že se na blogu pořád jenom chválím, napíšu dneska o tom, jak jsem chybu vyrobil já.

Pokračovat ve čtení »

Další rok ve znamení volné nohy

Další rok ve znamení volné nohy

Rok 2012 byl pro mne velmi důležitý. Ať už v osobním životě – narodil se mi první syn, strávili jsme rok v novém bydlení nebo jsme se ženou oslavili hezké výročí - tak i v tom pracovním. Završil jsem svou manažerskou agenturní praxi a vrátil se zpět ke kořenům. Dovolte mi malé ohlédnutí a popsání těch zásadních fakt.

Pokračovat ve čtení »

21. 12. 2012
Největší zlo jsou obchodníci

Největší zlo jsou obchodníci

Dobrý den, rád Vás slyším, chtěl bych s Vámi probrat možnosti spolupráce v oblasti v oblasti optimalizace pro vyhledávače …“ cvak … ozvalo se klapnutí položeného sluchátka. Že to znáte? Není divu, obchodníků s deštěm, kteří denně obtěžují svými nabídkami své okolí, je asi nekonečné množství. 

Pokračovat ve čtení »

SEO analyzátor v2 – další zbytečnost českého internetu

SEO analyzátor v2 – další zbytečnost českého internetu

Firma SEO Expert pod vedením Radka Karbana spustila novou verzi svého produktu SEO analyzátor. Ohlásila to s velkým nadšením. Jak se ale objevilo na twitteru, málo kdo toto nadšení sdílel. Pojďme se podívat na to, v čem je SEO analyzátor v2 jiný, než ten předchozí, nebo další podobné služby.

Pokračovat ve čtení »

Nabídka na zvýšení návštěvnosti

Nabídka na zvýšení návštěvnosti

Krom běžných poptávek po službách v oboru SEO / SEM mi díky našemu eshopu SmallCars.cz chodí i různé nabídky na propagaci a zvýšení návštěvnosti či tržeb. Většinu z nich bez mrknutí oka mažu, protože vlastně nic zajímavého nepřinášejí. Ovšem občas mě nějaká dokáže pěkně zaskočit. A dnes bych se s vámi chtěl podělit o jednu z nich.

Pokračovat ve čtení »

11 znaků důvěryhodného internetového obchodu

11 znaků důvěryhodného internetového obchodu

Internetových obchodů je spousta. Vznikají jich desítky denně. Také jich denně celá řada zaniká. Po čem zákazníci v eshopech jdou? Co od obchodů očekávají? A co jsou typické znaky těch úspěšných? Sepsal jsem časté znaky obchodů, které uspěly. Děláte to taky tak? Článek je trošku delší, než bývá na mém webu zvykem, je to dáno tím, že jsem se pokusil popsat všechno, co považuji z pohledu důvěryhodnosti obchodu za důležité.

Pokračovat ve čtení »

Jak zadat poptávku po SEO/SEM

Jak zadat poptávku po SEO/SEM

Chodí mi poptávky po různých SEO službách, konzultacích, poradenství, či jiných online marketingových aktivitách. Vzhledem k pracovnímu vytížení však musím poptávky filtrovat a část jich odmítat. V tomto článku zkusím nastínit, jak se v poptávkách orientuji a podle čeho je třídím, a jak se rozhoduji, zda ji chci řešit či nikoli. Třeba to pomůže i vám, zadavatelům, na co ve své poptávce nezapomenout, aby byla správně pochopena.

Pokračovat ve čtení »

Léto s internetovým marketingem

Léto s internetovým marketingem

V termínu od 15. Do 19. 8. 2012 proběhla dlouho očekávaná (a poměrně dlouho dopředu rozebraná) akce Léto s internetovým marketingem, kterou pořádal Marek Prokop. Přihlásil jsem se a strávil několik dní s dalšími online marketéry, SEO konzultanty, PPC konzultanty a mnoha dalšími zajímavými lidmi v Resortu Malevil poblíž Heřmanic v Podještědí. Tenhle článek je krátké ohlédnutí za celou akcí. Omlouvám se, že je nezvykle delší, ale jinak to prostě nešlo :-)

Pokračovat ve čtení »

Spolupracujte se svým konzultantem

Spolupracujte se svým konzultantem

Klient by měl vždy se svým konzultantem spolupracovat. Je to tak, ať se vám to líbí, nebo ne. Proč? Praktikujete to tak se svými klienty? Nebo naopak jejich spolupráci odmítáte? A co vy na straně klienta? Jak to máte?

Pokračovat ve čtení »

Jsem přesvědčen že investice
do mne vložená se Vám mnohonásobně vrátí, když si to nebudu myslet, povím to.
Napište mi a probereme možnosti